A mesterséges intelligencia beszivárgott a mindennapi életbe

mesterséges intelligencia a mindennapi életben
 

A mesterséges intelligencia beszivárgott a mindennapi életbe

A Microsoft felhőre alapuló, már a mesterséges intelligenciát és a kevert valóságot is használó megoldásokat prezentált éves informatikai rendezvényén, az Ignite konferencián.

Több mint 25 ezer üzleti partner előtt, az egyesült államokbeli Orlandóban megtartott eseményen hirdették ki az új IT-megoldásokat. A vállalat jól ismert termékei – az Office 365, a Windows 10, a Microsoft Azure, a Dynamics 365 és a Microsoft AI – mind, a gyorsan változó munkahelyi infrastruktúrához igazodnak. Mindez azt jelenti, hogy még hatékonyabb adatgyűjtő és kezelő, illetve több mesterséges intelligencia, hibrid- és felhő technológia alapján működő funkcióval gazdagodtak.

A társaság vezérei és szakértői a irányú terveiket is deklarálták, hogy az új kvantumszámítógépek miként járulhatnak hozzá az emberiség előtt álló legmerészebb kihívások megoldásához.

Intelligens keresés és támogatás a rendszergazdáknak

A keresést mesterséges intelligencia és gépi tanulás változtatja még hatékonyabbá, amely a Microsoft 365 összes alkalmazására kiterjed. Az újdonságok között jegyzik a Bing üzleti variánsát, a Bing for Businesst, amely a felhasználó által megadott tényezőkre alapuló, kontextusfüggő kereséseket végez szervezeten belül és azon kívül is.

Újgeneráción alapuló munkafolyamatok

A társaság új, mesterséges intelligenciára épülő megoldásokkal bővítette a Dynamics 365 vállalatirányítási rendszert is. Az új változat akár válaszokkal is képes szolgálni a vállalkozások számára súlyos üzleti nehézségekre, és úgy változtatja meg az applikációkat és szolgáltatásokat, hogy a cég munkatársai képesek legyenek megújítani a mindennapi munkafolyamataikat.

Például az egyik ilyen megoldás egy intelligens, virtuális ügyfélkapcsolati menedzser, amely az ügyfélszolgálati részleg munkáját szupportálja a Microsoft AI által működtetett intelligens chatbottal.

Az önállóan is működő alkalmazásoknak hála a cégek nagyon rövid időt felhasználva átalakíthatják a kritikus fontosságú munkafolyamataikat. Ezek a meglévő rendszereket egyesítik, majd a Dynamics 365-ből, a LinkedInből és az Office 365-ből kinyert adatokkal emelik felsőbb szintre a hatékonyságukat. Az első két moduláris alkalmazás, az Attract és az Onboard a legkiválóbb pályázó kiválasztásában és integrációjában segíti a cégeket.

Teteje